Onze werkwijze
Bizzpower verzorgt collectieve inkopen voor het MKB -Segment, hierbij kan gedacht worden aan energie, telefonie en verzekeringen. In de kern focust Bizzpower zich op de energiebranche aangezien dit voor het mkb segment een grote kostenpost is. Bizzpower verzameld wekelijks minimaal 1000 bedrijven en vormt met deze bedrijven een collectief. Om dit collectief te vormen dient elke deelnemer Bizzpower te machtigen om namens de gemachtigden te onderhandelen met diverse energiemaatschappijen met als doel om zo laag mogelijke energie tarieven te realiseren met de beste voorwaarden.
Al deze gezamenlijke machtigingen vertegenwoordigen een groter volume dan een gemiddeld MKB-Bedrijf. Omdat Bizzpower met het gezamenlijke volume van alle deelnemers onderhandelt is het resultaat m.b.t. de energie tarieven vaak lager dan dat men zelf kan realiseren op de markt.
Als het collectief gevormd is zal Bizzpower de onderhandeling starten met de aangesloten energieleveranciers. De energieleverancier met de beste voorwaarden en tarieven wordt bekend gemaakt bij alle deelnemers, dit zal geschiedden per mail. Op het moment dat deelnemers het bod hebben ontvangen zitten ze hier niet gelijk aan vast, de deelnemer heeft minstens 14 dagen om het bod te bekijken en eventueel af te slaan. Mochten wij geen afwijzing van het bod hebben ontvangen zal Bizzpower ervoor zorgen dat de overstap gerealiseerd wordt. Bizzpower zal in samenspraak met de energieleveranciers er zorg voor dragen dat alle klanten zonder bijkomende kosten kunnen gaan genieten van lage tarieven. Wij zullen voor elke klant achterhalen wanneer zijn huidige overeenkomst ten einde komt. Indien de huidige overeenkomst binnen 24 maanden na het afgeven van de machtiging ten einde komt zullen we de klant pas voorzien van een bod. De overeenkomst die eventueel tot stand komt zal pas ingaan wanneer de huidige overeenkomst van de klant is afgelopen. Dit proces zorgt ervoor dat de klant geen opzegvergoeding in rekening gebracht krijgt.
Bizzpower streeft er ten allen tijde naar om het meest voordelige bod voor te stellen aan zijn klanten. Deelname aan het collectief is uiteraard kosteloos.